Nélkülözhetetlen női témák

Nélkülözhetetlen női témák

Új év

Új impulzusok

2015. július 06. - Rossi Judit

Aztán végre elérkezett a várvavárt január. Imádom ezt a hónapot…

A látvány, hogy állandóan tele van a terem, elmondhatatlan, leírhatatlan. A szívem összeszorul ilyenkor a boldogságtól. Ezt csak az értheti meg, aki olyan munkát végez, ami boldogságot okoz neki, amit tiszta szívből csinál. Én azon kevesek közé tartozom, akinek a munkája a hobbija, és a hobbija a munkája. Bár az én esetemben, nem szeretem a munka szót használni. Ez nem munka, ez szerelem, ami örökké tart. 

Nagyon szeretem a vendégeimet, kivétel nélkül mindenkit, és azt gondolom, hogy ők is szeretnek engem. Amire nagyon büszke vagyok, hogy szinte mindenkinek tudom a nevét, aki járt hozzánk a 12 év alatt, és ez nem kevés ember…

Megpróbáltam egy olyan fitnesstermet létrehozni, ahová úgy jöhetnek be a hölgyek, mint ha hazajönnének. Ne az legyen a fontos, hogy ki milyen autóval jön, milyen ruhában van, hanem a sport szeretete legyen a közös bennünk.

Mint ahogy a szlogenünk is tükrözi: “Légy Nő, légy Önmagad!”

Nálunk minden hölgy jól érezheti magát alkattól, kortól és anyagi helyzettől függetlenül! Nem kell tökéletes alakúnak, bomba nőnek lenni ahhoz, hogy valaki jól érezze magát a bőrében. Sokkal fontosabb, hogy önmagát adja, önmaga merjen lenni! Az igazi nagy betűs "NŐ" nem a külsőtől sugárzik! Ha valaki saját elvárásainak megfelel, illetve a maga módján mindent megtesz azért, hogy nőies maradjon, akkor már félig nyert ügye van!

Egész januárban pörögtem, szerveztem a hóvégi városi Hírös Aerobic Napot, nem volt időm unatkozni, és azon gondolkodni, hogy egyedül tengetem napjaim. 

…és hogy egyáltalán ne legyen szabadidőm, a barátnőmmel kitaláltuk, hogy a szülővárosunkban indítsunk el egy kis aerobictermet. Örömünkre a régi ismerőseink nagy lelkesedéssel vették tudomásul, hogy a régi jó páros (ezek lennénk mi) újra együtt van. Szuper érzés volt, amikor 20 éve nem látott lányok, asszonyok jöttek órákra, csak azért, mert MI csináljuk.

pic_niagara-490x275.jpg

Egyik délután bejött a fitnessbe a volt párom és nagyon somfordált körülöttem. Tudtam, mert elég jól ismerem, hogy mondani szeretne valamit, de nem tudja, hogy is kezdjen hozzá. Aztán töredelmesen bevallotta, hogy neki van valakije, és reméli, hogy ezzel nem okoz nekem fájdalmat. Hát nem, semmilyen rossz érzés, féltékenység nem kerített hatalmába, sőt drukkoltam neki, hogy sikerüljön. Megérdemli, hogy boldog legyen. Én nem adtam meg neki azt, amire minden férfi vágyik, családot, gyerekeket. Köztünk 8,5 év korkülönbség van, és nem az ő javára…Annak idején megbeszéltük, hogy ha ő majd gyereket akar és én már nem, akkor kitaláljuk mi legyen. Szerintem mind a ketten tudtuk, hogy ilyenkor egy megoldás létezik, a szakítás…

A gyerekvállalásról jut eszembe...de legyen ez a következő témánk...

A bejegyzés trackback címe:

https://noikozpont.blog.hu/api/trackback/id/tr967604018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása