Nélkülözhetetlen női témák - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://noikozpont.blog.hu/2015/10/07/miert_ne_bekuljunk_ki_az_exunkkel/full_commentlist/1#c30408112
Válasz erre: Miért NE béküljünk ki az exünkkel?
2016-05-31T13:08:41+02:00
2016-05-31T13:08:41+02:00
sárgatulipánok
http://blog.hu/user/1048308
A z élet befejezte a forgatókönyvet részemről.
https://noikozpont.blog.hu/2016/04/13/amikor_szerelemre_vagysz/full_commentlist/1#c30178508
Válasz erre: Amikor szerelemre vágysz....
2016-04-28T12:55:37+02:00
2016-04-28T12:55:37+02:00
Lajos Bóc
http://blog.hu/user/1123938
Nagyon jó írás, mondhatnám azt is, hogy "kor rajz". Manapság a karrier, a szabadság (szingliség???) mindent megelőz a fontossági sorrendben. Folyamatosan születnek a "miért jó szinglinek lenni" irományok, melyek próbálják meggyőzni az elfásult, csalódott, sikeres (vagy nem) emberkéket, hogy minden jó így, ahogy van. De néha közbeszól a szív is, hiszen a legcsodálatosabb érzések egyike a SZERELEM. És ilyenkor elgondolkozik mindenki, sőt megszületnek a "nem jó szinglinek lenni" posztok is. Csakhogy az élet rohanás, kihívás, nincs idő, kereslet az érzelmekre - ezért a szív megnyugszik/megtör pár nap alatt, és minden ott folytatódik, ahol abbamaradt.
https://noikozpont.blog.hu/2015/10/17/mire_vagynak_a_nok_187/full_commentlist/1#c28420349
Válasz erre: Mire vágyunk mi NŐK? 1.
2015-10-24T22:05:21+02:00
2015-10-24T22:05:21+02:00
Rossi Judit
http://blog.hu/user/994372
<a href="http://noikozpont.blog.hu/2015/10/17/mire_vagynak_a_nok_187?full_commentlist=1#c28420323" class="reply_nick_1051399" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28420323 );">@Talánholnap</a>:<a rel="nofollow" href="http://noikozpont.blog.hu/2015/06/22/induljunk_639">noikozpont.blog.hu/2015/06/22/induljunk_639</a> <br />
Ebben a részben minden benne van rólam...a facen megtalálsz...:)
https://noikozpont.blog.hu/2015/10/17/mire_vagynak_a_nok_187/full_commentlist/1#c28420323
Válasz erre: Mire vágyunk mi NŐK? 1.
2015-10-24T22:02:26+02:00
2015-10-24T22:02:26+02:00
Talánholnap
http://blog.hu/user/1051399
Szia!<br />
Tudtam,hogy Te is az a bölcs vagy, akit mindenki irigyel, de senki nem cserélne vele életet! Nekem is ez a sorsom , csak én férfiként élem meg. Nagyon sok gondolatot szeretnék Veled megosztani , de ez a hely túlságosan nyitott ahhoz , hogy teljesen nyíltan tudjunk csevegni a mindkettönket èrintő dolgokról. Nem akarok tolakodó lenni, de ha érdemesnek tartasz rà, hogy a Téged foglalkoztató gondolatok férfi oldalról megvilàgítsam , kérlek tudásd, hogyan tudnánk privát bán beszélgetni.<br />
Szia Zoli!
https://noikozpont.blog.hu/2015/10/17/mire_vagynak_a_nok_187/full_commentlist/1#c28411533
Válasz erre: Mire vágyunk mi NŐK? 1.
2015-10-23T21:53:17+02:00
2015-10-23T21:53:17+02:00
Rossi Judit
http://blog.hu/user/994372
<a href="http://noikozpont.blog.hu/2015/10/17/mire_vagynak_a_nok_187?full_commentlist=1#c28399435" class="reply_nick_1051399" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28399435 );">@Talánholnap</a>: Szia .....! )(nem tudom a keresztneved....)<br />
Az én barátnőim inkább azt szokták mondani, hogy milyen jó nekem, hogy olyan bátor vagyok, hogy ki merek lépni nem működő kapcsolatokból. Nagyon bátor vagyok...és mire megyek vele? ...hogy egyedül vagyok. Igen, talán túl sokat agyalok....:)
https://noikozpont.blog.hu/2015/10/17/mire_vagynak_a_nok_187/full_commentlist/1#c28399435
Válasz erre: Mire vágyunk mi NŐK? 1.
2015-10-21T23:08:38+02:00
2015-10-21T23:08:38+02:00
Talánholnap
http://blog.hu/user/1051399
Szia Judit!<br />
Biztos nagyon sok estét töltöttél a múlt és a volt kapcsolatok kibogozásával, ilyen esszencia leírásához nagyon kell a magány. Tudom napközben nincs baj, a munka és a barátok jól karban tartják a gondolatokat , csak azok az esték ne volnának! Nem a múltat siratjuk, hanem a jövőt reméljük!<br />
Az írásod minden gondolatát igaznak hiszem, és lám ,milyen egyszerű, hiszen pár mondatban összefoglaltad! Te jártál márúgy, hogy baráti körben hasonló gondolatokról beszélgettek, mindenki azt mondja: bölcs vagy,nagyon jól látod az életet, majd mindenki haza megy a párjához ? Nekem sok ilyen élményem volt , ha ljól érzem az íràsaidból, Te is hasonló cipőben jársz. Ha nem így van ne haragudj,félre értettelek. Nem érzed néha hogy túl sok a gondolat? Talán tenni kellene....?
https://noikozpont.blog.hu/2015/09/23/szerelem_756/full_commentlist/1#c28385477
Válasz erre: Szerelem?
2015-10-20T07:57:11+02:00
2015-10-20T07:57:11+02:00
Rossi Judit
http://blog.hu/user/994372
<a href="http://noikozpont.blog.hu/2015/09/23/szerelem_756?full_commentlist=1#c28384867" class="reply_nick_1051399" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28384867 );">@Talánholnap</a>: Köszönöm a hozzászólásodat! :) Tudom, hogy mindennek 2 oldala van, de én csak a női oldalról tudok beszélni, mivel ezt élem át. Igen, és azt is tudom, hogy 2 emberen múlik egy kapcsolat milyensége. Valamiért ebbe a kapcsolatba egyikőnk sem tett bele eleget ahhoz, hogy működjön hosszú távon.
https://noikozpont.blog.hu/2015/09/23/szerelem_756/full_commentlist/1#c28384867
Válasz erre: Szerelem?
2015-10-20T00:08:34+02:00
2015-10-20T00:08:34+02:00
Talánholnap
http://blog.hu/user/1051399
Szia Judit !<br />
Végig olvastam az írásaidat ,alapvetően tetszenek. Jól látod a lényeget, ha csupán a női oldalt nézzük, de minden kapcsolatban ott van a másik fél is, a Te esetedben a férfi ,bocs a FÉRFI! Tudod mi tudjuk, milyen õblítőt használsz, de Te tudod, hogy mikor kell ölelni? Mi tudjuk, mi a kedvenc zenèd, Te tudod mikor kell táncolni? Mi tudjuk mikor kell beszèlni, Te tudod mikor kell hallgatni? Mit vársz a fèrfitől? Tegyen boldoggá,figyeljen Rád, vigye ki a szemetet, és egy szàl vörös rózsàval tērjen vissza,emlékeztetve arra , hogy Te vagy számára mindenek felett? Te mit adsz cserèbe? Kisímítod a ráncot a homlokából, vagy csak elvárod, hogy jól nèzzen ki? Adsz erőt, hogy vigye a kapcsolatot, vagy csak mélázol,hogy már nem a règi! A fèrfi soha nem bánt, csak kéri a rèszét a kapcsolatból, és ha nem kapja meg , akkor lesz faragatlan, mert tudod tàncolni csak kettesben érdemes!
https://noikozpont.blog.hu/2015/10/07/miert_ne_bekuljunk_ki_az_exunkkel/full_commentlist/1#c28317898
Válasz erre: Miért NE béküljünk ki az exünkkel?
2015-10-10T22:09:25+02:00
2015-10-10T22:09:25+02:00
sárgatulipánok
http://blog.hu/user/1048308
Szerintem ezt a kérdést sem lehet kategorikusan egy sablonra ráhúzni. Én hiszek a karmikus egybetartozásban. Ha két embert egyszer az égiek egymásmellé rendelt, akkor mindig visszatalálnak egymáshoz, még ha valamelyik fél úgy gondolja, hogy talán boldogabb lehet egy másik kapcsolatban.<br />
A gyerek nem összetartó erő, ha nem egymásnak vannak rendelve. Le lehet élni egy életet a gyerek végett boldogtalanul is csak elkezdi a lélek megbetegíteni a testet. Hol volt, hol nem volt egy férfi és egy nő . Réges régen 4 évig tartó kapcsolatuk volt. A férfi úgy határozott, hogy egy nálánál jóval fiatalabb nő kedvéért elhagyja a nőt. Született is gyerekük. Majd a házasságuk tönkrement és elváltak. A férfi 20 év után újra megkereste a nőt, aki ugyancsak elvált. Boldogok is voltak 3 évig. Majd a férfi ismét úgy határozott egyik napról a másikra, hogy boldogabb lesz talán a gyermeke anyjával újra. És a mese most egy kicsit az élet forgatókönyv írójánál megrekedt.
https://noikozpont.blog.hu/2015/10/07/miert_ne_bekuljunk_ki_az_exunkkel/full_commentlist/1#c28306246
Válasz erre: Miért NE béküljünk ki az exünkkel?
2015-10-08T22:17:32+02:00
2015-10-08T22:17:32+02:00
Gonda István
http://blog.hu/user/368214
<a href="http://noikozpont.blog.hu/2015/10/07/miert_ne_bekuljunk_ki_az_exunkkel?full_commentlist=1#c28302086" class="reply_nick_1006490" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28302086 );">@TrójaiVasParipa</a>: " A felnőtt ... nem adhat ezeknek utat meg hangot mert Ő már felnőtt. Folyamatos önmegtartóztatás meg takarózás. De muszáj."<br />
Azt hiszem értem amit írsz, csak épp fordítva gondolom. Pont attól (is) vagyok felnőtt, hogy nem önmegtartóztatásnak, kellnek, muszájnak, kényszernek élem meg ezeket a felnőtt dolgokat, hanem szabad akaratomból akarok felnőtt lenni, és ennek megfelelően létezni.
https://noikozpont.blog.hu/2015/10/07/miert_ne_bekuljunk_ki_az_exunkkel/full_commentlist/1#c28303714
Válasz erre: Miért NE béküljünk ki az exünkkel?
2015-10-08T17:11:09+02:00
2015-10-08T17:11:09+02:00
kisvirag78
http://blog.hu/user/757287
<a href="http://noikozpont.blog.hu/2015/10/07/miert_ne_bekuljunk_ki_az_exunkkel?full_commentlist=1#c28302076" class="reply_nick_435959" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28302076 );">@Fot L' Mondó</a>: Okos ember tanul a hibáiból, és változtat. Akkor is, amikor új kapcsolatba lép, mert nem akarja újra ugyanazt a hibát elkövetni, akkor is, amikor túljut egy nagyobb konfliktuson és helyrehozza a meglévő kapcsolatát. És ettől nem válik energiavámpírrá. Elég sokszor csak annyit változtatni, hogy kedvesebb hangnemben kell szólni az esetleges banális problémákért, mint az odaégett rántotta vagy eldobált koszos zokni, és máris feleződik a konfliktusok száma. Ha ez az ára annak, hogy ne egy idegen nevelje fel a közös gyerekedet a párod helyett, vagy annak új társaként, talán nem is akkora nagy érte az ár... Kérdés, ki az ex. Ha van közös gyerek, nagyon más a szitu. Aki semmin nem változtat, az a következő kapcsolatát is ugyanúgy elszúrja.
https://noikozpont.blog.hu/2015/10/07/miert_ne_bekuljunk_ki_az_exunkkel/full_commentlist/1#c28303288
Válasz erre: Miért NE béküljünk ki az exünkkel?
2015-10-08T16:06:56+02:00
2015-10-08T16:06:56+02:00
Burgermeister
http://blog.hu/user/222511
<a href="http://noikozpont.blog.hu/2015/10/07/miert_ne_bekuljunk_ki_az_exunkkel?full_commentlist=1#c28302536" class="reply_nick_1047416" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28302536 );">@Publicista</a>: +1
https://noikozpont.blog.hu/2015/10/07/miert_ne_bekuljunk_ki_az_exunkkel/full_commentlist/1#c28302536
Válasz erre: Miért NE béküljünk ki az exünkkel?
2015-10-08T14:25:02+02:00
2015-10-08T14:25:02+02:00
Publicista
http://blog.hu/user/1047416
Ez egy igazi szemét,nem nevezném írásnak.Valószínűleg valami ronda,puhos vénlány fiktív próbálkozása,aki egy óvodás szellemi,fogalmazási és értelmi mételyében fetreng.10/-1
https://noikozpont.blog.hu/2015/10/07/miert_ne_bekuljunk_ki_az_exunkkel/full_commentlist/1#c28302086
Válasz erre: Miért NE béküljünk ki az exünkkel?
2015-10-08T13:25:10+02:00
2015-10-08T13:25:10+02:00
Köldök_szösz
http://blog.hu/user/1006490
<a href="http://noikozpont.blog.hu/2015/10/07/miert_ne_bekuljunk_ki_az_exunkkel?full_commentlist=1#c28301662" class="reply_nick_368214" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28301662 );">@Gonda István</a>: Nem "válunk felnőtt személyiséggé". <br />
Szerintem ilyen nem is létezik. A felnőtt is ugyanolyan fájdalmakat, vágyakat érez csak nem adhat ezeknek utat meg hangot mert Ő már felnőtt. Folyamatos önmegtartóztatás meg takarózás. De muszáj. Nyilván ha nem mennék be a munkahelyemre pörögni mert éppen kvára ki vagyok lelkileg akkor kirúgnának és nem lenni mit ennem, hol laknom stb. Szóval muszáj "érettnek" lenni de azért ugyanolyan sebezhető, összezavarható, érzékeny mindenki mint egy kamasz csak ha életképes akar lenni a társadalomban akkor meg kell tartóztatnia magát és a szabályok szerint játszani.<br />
Aztán hogy ennek mi a vége, ki hol és mivel próbálja titokban foltozni a lelki sebeit az más kérdés.
https://noikozpont.blog.hu/2015/10/07/miert_ne_bekuljunk_ki_az_exunkkel/full_commentlist/1#c28302076
Válasz erre: Miért NE béküljünk ki az exünkkel?
2015-10-08T13:22:32+02:00
2015-10-08T13:22:32+02:00
Fot L' Mondó
http://blog.hu/user/435959
<a href="http://noikozpont.blog.hu/2015/10/07/miert_ne_bekuljunk_ki_az_exunkkel?full_commentlist=1#c28301920" class="reply_nick_757287" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28301920 );">@kisvirag78</a>: Szép-szép, de...<br />
Az embernek van egy alapbeállítottsága, amelyhez hozzárendelődött egy energiaszint, amin elműködik. Az Univerzumban az energia a legdrágább kincs, így minden próbál a fenntartható energiaminimum elvén működni, ami kb. annyit tesz, hogy a számára még optimálisnak mondható működéshez rendeli hozzá a lehető legkisebb energiabefektetést... Az ember ugyanígy működik... Ha a saját energiaszintjéhez kapcsolódó működés/viselkedés/élet nem volt elegendő egy közös kapcsolat fenntartásához a NAGY SZERELEMMEL (pl.), akkor hiába változol meg, hogy újra összegyertek... az csak ideig-óráig működhet, mert Te onnantól emelt energiaszintet kell, hogy fenntarts, ami hosszútávon ellentmond a fenntartható energiaminimum törvényének, ergo, lassan visszasüllyedsz a saját szintedre (ezzel együtt a viselkedésed, hozzáállásod, szemléletmódod is), ami a szakításotokhoz vezetett... Vaaaagy, ha nem,akkor borzasztó pluszenergiákat kell beletenned folyamatosan a saját létedbe, melyeket valahonnan el kell vonnod... és "energiavámpír" leszel, amiért szépen lassan elkerülnek/elhagynak a ismerőseid/barátaid... hiszen belőlük nyered a szükséges pluszenergiákat, amit ők úgy éreznek, hogy lehúzod őket / fárasztó a közeledben lenniük...<br />
... Summa summarum, a "megváltozom valaki kedvéért" nem működhet hosszú távon...
https://noikozpont.blog.hu/2015/10/07/miert_ne_bekuljunk_ki_az_exunkkel/full_commentlist/1#c28302074
Válasz erre: Miért NE béküljünk ki az exünkkel?
2015-10-08T13:22:22+02:00
2015-10-08T13:22:22+02:00
dr.oid
http://blog.hu/user/181345
nem tudom miféle geeklények kódolták a nők agyát de sajátos humoruk volt és biztosan remekül szórakoztak a feladat megoldása közben..ellentétben velem aki abszolút férfiaggyal szigorúan logikai alapon próbálom megérteni viselkedésetek mozgatórugóit drága csajok..aztán mindig rájövök, hogy az intuíciók, ösztönös cselekedetek, empátia és hasonló metafizikus cselekmények jobban működnek a párkapcsolatban..kivéve amikor nem..most megyek pizzatésztát dagasztani..
https://noikozpont.blog.hu/2015/10/07/miert_ne_bekuljunk_ki_az_exunkkel/full_commentlist/1#c28301920
Válasz erre: Miért NE béküljünk ki az exünkkel?
2015-10-08T13:04:05+02:00
2015-10-08T13:04:05+02:00
kisvirag78
http://blog.hu/user/757287
Valóban folytatni egy elszúrt kapcsolatot nem szabad, de új alapokon, újra kezdeni még csúnya válás után is lehet, és van is rá jó néhány szép példa. Ha van fontos motiváció (pl. közös gyerek, nagy szerelem, stb.), akkor az ember igenis saját magát képes megváltoztatni (a másikat nem, azt neki kell megtenni), és ezzel megszüntetni a korábban szakításhoz vezető okokat. Úgyhogy azért ezt is hozzá kéne tenni. <br />
Egy megromlott kapcsolatot is meg lehet menteni, ha valaki őszintén akarja, az hasonló az új alapokon való újrakezdéshez.<br />
Manapság könnyebb és megszokott dolog kidobni azt, ami meghibásodott, mint elemeire szedni, elemezni és megoldást keresni arra, hogyan lehetne megjavítani. Ismerősi körömből látom, hogy sok szétesett család kis segítséggel megmenthető lett volna, kicsit lejjebb véve az egót, a többiek boldogságát is figyelembe véve, és akik később belevágtak, újra boldogok tudtak lenni, és a gyerekeknek ez igenis sokat számított. Persze nyilván más egy tiniszerelem, és más tizenX év házasság és jópár közös gyerek, van amit egyszerűbb veszni hagyni, és van, amiért az utolsókig küzdeni kell.<br />
Ezek alapján azt gondolom, általánosságban ilyen témákról nem érdemes semmit kinyilatkoztatni, minden eset más és más.
https://noikozpont.blog.hu/2015/10/07/miert_ne_bekuljunk_ki_az_exunkkel/full_commentlist/1#c28301912
Válasz erre: Miért NE béküljünk ki az exünkkel?
2015-10-08T13:03:06+02:00
2015-10-08T13:03:06+02:00
Fot L' Mondó
http://blog.hu/user/435959
Alapvetően egyetértek a mondanivalóval. Bár ismerek olyan párt, ahol a 20-as éveikben a lány 2-szer is dobta a srácot (merthogy megtalálta a lelki társát - mindkétszer!) - nekünk haveroknak kellett a gyereket felmosnunk a padlóról mindkétszer - majd harmadszor is összejöttek és most is együtt vannak (házasok + 2 gyerek) a 40-es éveik elején... Bennem párszor, felmerült, hogy lehetséges-e ez? Lehet-e kutyából szalonna, vagy csak stratégiát váltott a lány és - most már - férj mellett találja meg rendszeresen a "lelki társait? ...<br />
Mindenesetre, minden szakítás komoly bizalomvesztéssel jár, amit szerintem, nem lehet semmissé tenni... merthogy "nincs drágább ajándék a bizalomnál". <br />
<a rel="nofollow" href="http://fotelmondo.blog.hu/2015/10/08/_ha_egyszer_becsapsz">fotelmondo.blog.hu/2015/10/08/_ha_egyszer_becsapsz</a>
https://noikozpont.blog.hu/2015/10/07/miert_ne_bekuljunk_ki_az_exunkkel/full_commentlist/1#c28301700
Válasz erre: Miért NE béküljünk ki az exünkkel?
2015-10-08T12:39:38+02:00
2015-10-08T12:39:38+02:00
sunblind
http://blog.hu/user/189299
Jó poszt, csak kár hogy nem sorozat lett, mert aki fejben itt tart érzelmileg, az nem tud egyszerre ijjensokat elolvasni. <3 <3 <3 XOXOXO
https://noikozpont.blog.hu/2015/10/07/miert_ne_bekuljunk_ki_az_exunkkel/full_commentlist/1#c28301682
Válasz erre: Miért NE béküljünk ki az exünkkel?
2015-10-08T12:35:51+02:00
2015-10-08T12:35:51+02:00
gakomisz
http://blog.hu/user/368379
A kivételekhez tartozunk a párommal. Két év mindent elsöprő szerelem után szakítottunk, mind a ketten új életet kezdtünk, amiből neki még gyermeke is született. Eltelt 8 év ami alatt talán csak egyszer-kétszer találkoztunk futólag az utcán. 8 év múlva eljött hozzám, közölte hogy nincs mit tenni hiába győzködte magát, hogy lehet élni nélkülem is (Ő szakított velem annak idején), de még sem tud kiverni a fejéből. Lassan 20 éve házasok vagyunk a legnagyobb boldogságban!
https://noikozpont.blog.hu/2015/10/07/miert_ne_bekuljunk_ki_az_exunkkel/full_commentlist/1#c28301666
Válasz erre: Miért NE béküljünk ki az exünkkel?
2015-10-08T12:34:20+02:00
2015-10-08T12:34:20+02:00
Ádám Sándor
http://blog.hu/user/859293
Márpedig változhatnak azok a dolgok, ami miatt szakítottatok....10-ből 2 sikeres lehet....
https://noikozpont.blog.hu/2015/10/07/miert_ne_bekuljunk_ki_az_exunkkel/full_commentlist/1#c28301662
Válasz erre: Miért NE béküljünk ki az exünkkel?
2015-10-08T12:33:20+02:00
2015-10-08T12:33:20+02:00
Gonda István
http://blog.hu/user/368214
Az utolsó pár mondatot kivéve nekem úgy tűnik, mintha a szerző azt feltételezné, hogy életünk végéig nem válunk felnőtt személyiséggé, és a tinédzserek érzelmi szintjén maradunk.<br />
Az emberek jelentős része életében többször szakít aktuális párjával és többször megcsalja a másikat. Akkor ezen miért akadunk ki úgy, mintha a világtörténelemben velünk történne ez meg először? Talán attól (is) vagyunk felnőttek, hogy amikor boldogok vagyunk valakivel, akkor is tisztában vagyunk vele, hogy ez az állapot vagy örökké tart vagy nem, és ha a nem verzió jön be, akkor sem történt semmi különös (ettől persze még aktuálisan fájhat a dolog, de a fájdalom is az élet természetes része). Épp ezért bárkivel lehet új kapcsolatot kezdeni, így az ex-el is. És innentől kezdve az agyalás, hogy elhagy-e majd újra vagy sem, okafogyott, mert vagy elhagy vagy nem.
https://noikozpont.blog.hu/2015/10/07/miert_ne_bekuljunk_ki_az_exunkkel/full_commentlist/1#c28301582
Válasz erre: Miért NE béküljünk ki az exünkkel?
2015-10-08T12:20:33+02:00
2015-10-08T12:20:33+02:00
Lacccc01
http://blog.hu/user/291300
Jól összeszedett kis írás, ámde egy elvi tévedés van benne. Rögtön a gondolati folyam legalján. "és ezek a dolgok általában olyan jellegűek, amelyek később sem változnak" Nah ez az amiben nem lehetsz biztos soha. Hogy pontosabban fogalmazzak ebben sem lehetsz biztos és ennek az ellenkezőjében sem. És így van ez minden egyéb kapcsolattal is amiben két ember szerepel. <br />
Így nem jelentheted ki, hogy visszamenni az ex-hez rossz döntés lenne, de azt sem hogy jó. Igazából azt kell megérteni, hogy nem létezik rossz döntés.
https://noikozpont.blog.hu/2015/09/23/szerelem_756/full_commentlist/1#c28201584
Válasz erre: Szerelem?
2015-09-24T11:42:07+02:00
2015-09-24T11:42:07+02:00
Гарсиа66
http://blog.hu/user/244697
Szia!<br />
Tetszik az írásod, mert megláttad a lényeget. Sajnos azonban az élet nem ilyen egyszerű, nem minden fehér, vagy fekete.<br />
Vannak megmagyarázhatatlan érzelmek, kötődések<br />
Én 17 hónapja vagyok hasonló cipőben. Egy Nővel. Igen, én férfi vagyok.
https://noikozpont.blog.hu/2015/09/08/betoltottem_a_40-t_mi_lesz_most/full_commentlist/1#c28044230
Válasz erre: Betöltöttem a 40-t, mi lesz most?!
2015-09-09T17:20:48+02:00
2015-09-09T17:20:48+02:00
Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert)
http://blog.hu/user/1029060
40 fölött még jobbak a nők. De csak ha élvezik a szexet és nem nyafognak.
https://noikozpont.blog.hu/2015/09/08/betoltottem_a_40-t_mi_lesz_most/full_commentlist/1#c28042752
Válasz erre: Betöltöttem a 40-t, mi lesz most?!
2015-09-09T14:07:10+02:00
2015-09-09T14:07:10+02:00
Bafana
http://blog.hu/user/523081
Betöltöttem a 40-t, mi lesz most?!<br />
<br />
Nyanya leszel. A saját ciciden fogod megtapasztalni Newton törvényét a gravitációról :)))
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27834192
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-19T15:38:16+02:00
2015-08-19T15:38:16+02:00
MutánsJane
http://blog.hu/user/956583
<a href="http://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik?full_commentlist=1#c27830846" class="reply_nick_994372" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27830846 );">@Rossi Judit</a>: De ez most a saját történeted? Mert ha igen, akkor szerintem attól oldódna meg a problémád, ha teljesen felhagynál az általánosításokkal meg a külső viszonyítási pontokra való figyeléssel, és kizárólag a saját intuícióidra hagyatkoznál. Te nem egy vagy "a nők" közül, hanem ... (név) vagy, teljesen egyedi élettel és sorssal, amit nincs értelme másvalakiéval összevetni, még akkor sem, ha látszólag sok hasonlóság van a kettő között. Mélyen legbelül mindenki egy külön kis univerzum. Lehet, hogy sok hasonló "drive" van bennünk, de mivel másmilyen intenzitással és (még ha csak kicsit is eltérően) más irányba hatnak ezek a hajtóerők teljesen más végeredményt hoznak létre. Úgy az adott ember élettörténetének, mint a (természetszerűleg folyamatosan változó) vágyainak alakulásában. Ez így a normális. Az általánosítás egy emberi gondolkodási hiba. Eredetileg egy könnyítő eszköz lett volna, hogy kevesebb információval kelljen bánni a földolgozási folyamat során, de ha a használója nem látja be, hogy ez csak egy ideiglenes "mankó", hanem tartósan ragaszkodik ehhez, akkor ott baj lesz, mert előbb-utóbb a hiedelmei kezdik irányítani őt, és nem fordítva.
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27830846
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-19T10:29:17+02:00
2015-08-19T10:29:17+02:00
Rossi Judit
http://blog.hu/user/994372
Köszönöm a hozzászólásokat! :)<br />
Örülök neki, hogy sok mindenkinél betalált a cikk és gondolatokat indítottam el bennetek. Természetesen tudom, hogy nem mindenkivel érthetek egyet és nem mindenki ért velem egyet, de úgy gondolom, hogy így kerek a világ...
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27828602
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-18T23:08:32+02:00
2015-08-18T23:08:32+02:00
Mr. Waszabi
http://blog.hu/user/487954
<a href="http://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik?full_commentlist=1#c27828248" class="reply_nick_956583" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27828248 );">@MutánsJane</a>: nem tudom, miért én kapom a nyaklevest, hisz nem mondtam semmi rosszat, szerintem. És nem is személyeskedtem senkivel. <br />
Ami a monológot illeti, pár dolog eszembe jutott a poszttal kapcsolatban, azt írtam le. Eleddig azt gondoltam, arra való a kommentelés lehetősége, persze lehet, hogy tévedtem. <br />
<br />
Hogy a shakespeare-i analógiánál maradjunk: nem minden pasi férfi és nem is minden férfi Petruchio. Vannak különbségek a szavak jelentései közt. Amint a a posztban tárgyalt erős nőnek sem szinonímája Makrancos Kata. <br />
<br />
A PUA jelentését most gugliztam ki, mert fingom sem volt róla, mi az. Nincs közöm hozzá, így nem tudok róla nyilatkozni. Savazni se szoktam senkit, kivéve a kártékony emberi hülyeséget. <br />
A nőket szeretem, tisztelem, általában szeretettel írok róluk, vagy épp inspirálólag. Úgyhogy ahhoz sem tudok hozzászólni, hogy kik és miért akarják elnyomni őket. Ha szólok, a magam nevében teszem, nem a férfiak szakszervezeti funkcionáriusaként. Szóval, nem hiszem, hogy én volnék a felelős más pasik marhaságaiért. Szép estét !
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27828248
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-18T22:28:13+02:00
2015-08-18T22:28:13+02:00
MutánsJane
http://blog.hu/user/956583
<a href="http://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik?full_commentlist=1#c27825410" class="reply_nick_487954" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27825410 );">@Mr. Waszabi</a>: Ja, arra az egyre azért kíváncsi lennék, hogy ha a Petrucchiók nem sírnak, akkor ezt a PUA-baromságot kik és kiknek találták ki. És kik savazzák a nőket lépten-nyomon azzal, hogy az igényeikből vegyenek lejjebb?
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27826314
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-18T19:17:55+02:00
2015-08-18T19:17:55+02:00
MutánsJane
http://blog.hu/user/956583
<a href="http://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik?full_commentlist=1#c27825410" class="reply_nick_487954" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27825410 );">@Mr. Waszabi</a>: Nincs mit megbocsátanom. Monologizálj csak tovább, ha úgy tetszik.
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27825426
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-18T17:37:22+02:00
2015-08-18T17:37:22+02:00
Mr. Waszabi
http://blog.hu/user/487954
<a href="http://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik?full_commentlist=1#c27822254" class="reply_nick_180887" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27822254 );">@#szájbergyerek#</a>: nagyon tömören megfogalmaztad a lényeget, gratula :)
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27825410
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-18T17:34:48+02:00
2015-08-18T17:34:48+02:00
Mr. Waszabi
http://blog.hu/user/487954
<a href="http://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik?full_commentlist=1#c27825056" class="reply_nick_956583" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27825056 );">@MutánsJane</a>: aha. Meg ahogy azt Mórickanéniék elképzelik. Petruchiók nem sírnak semmit, maguknál vannak. Adott esetben akár egyedül is, ha nem adódik megfelelő Kata. Valahol innen indul a férfiasság. Nem igénytelen. Nem hazudik magának, sem másoknak, és nem csapja be magát ennek okán - akárhány nő, akármiféle marhasággal áltatja is. Ha csak annyira volna képes, akkor nem volna férfi ugyanis. Manapság nehéz ezt megérteni, tudom nem átlagos. De, aki férfi, az férfi - tisztában van ennek valódi jelentésével. Bocs, de engem elég régóta nem érdekel, hogy akár nő, akár férfi, miért csapja be magát - mind a süllyesztőben érnek talajt, kivétel nélkül. Hogy 5, 10 vagy 20 év múlva, az gyakorlatilag mindegy várásaik függvényében - csalódni és bukni fognak. Olyan dolgokról beszélünk, amit én már tapasztaltam, te meg legfeljebb hiszed még, hogy rád nem következik. Nem tudlaj felmenteni, hazudni pedig nem fogok - ha hülyeségekben hiszel, akkor kénytelen leszel azok következményeit a magad bőrén tapasztalni. Ami nem baj, csak lehetett volna rövidíteni a szopásra szánt időt. Ami azért nem mindegy, mert te sem leszel fiatalabb, és ez bizony számít az elképzeléseidben gyakorlati szempontok miatt. Nem csak neked - nekem is - ezért nem vagyok sem megbocsátó, sem türelmes az emberi hülyeségekkel szemben. Bocsásd hát meg nekem, ennek okán.
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27825056
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-18T16:59:52+02:00
2015-08-18T16:59:52+02:00
MutánsJane
http://blog.hu/user/956583
<a href="http://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik?full_commentlist=1#c27819936" class="reply_nick_487954" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27819936 );">@Mr. Waszabi</a>: <br />
Kata nem dönthetett a saját sorsa fölött. Őt az apja - aki az akkori jog és szokásrend szerint a lánya tulajdonosának számított - gyakorlatilag mint valami lejárt szavatosságú árut, rásózta Petrucchióra. Na most, ehhez képest a manapság már labdába rúgni sem tudó (teljhatalmuktól megfosztott) Petrucchiók telesírják a netet a "mai nőknek nem kellenek az átlagos kinézetű / normális / kedves (sor tetszés szerint folytatható) férfiak" című balladával. Közben pedig mindössze annyi történt, hogy a nőt az "élettől kapott" magától értetődő járandóságnak tekintő férfiak nem kellenek a nőknek.
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27825008
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-18T16:53:33+02:00
2015-08-18T16:53:33+02:00
MutánsJane
http://blog.hu/user/956583
A posztíró ezek szerint az egyenrangú kapcsolat helyett a bármi áron kapcsolat mellett döntött. Szíve joga. Ameddig a saját döntését nem tálalja úgy, mint egyedül lehetséges opciót, és próbál erre burkoltan másokat is rábeszélni.
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27823664
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-18T14:52:48+02:00
2015-08-18T14:52:48+02:00
Szerintem a felsorolt paraméterek nem erősre vallanak, csak olyanra, aki megszokta, hogy egyedül él ezért maga kell megold(assa) a problémáit. Mint ahogy én is tudok főzni, meg vasalni, mert előfordult, hogy kellett.
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27822694
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-18T13:28:53+02:00
2015-08-18T13:28:53+02:00
Köldök_szösz
http://blog.hu/user/1006490
Én nem szeretem az erős nőket.
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27822254
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-18T12:46:21+02:00
2015-08-18T12:46:21+02:00
#szájbergyerek#
http://blog.hu/user/180887
Az a baj, hogy összekeveritek az erőst az erőszakossal, a határozottat az akaratossal, az okost az okoskodóval és még végtelenségig lehetne sorolni.<br />
Az erős, határozott, okos ... nőket szeretik a férfiak.<br />
Az erőszakos, akaratos, okoskodó ... nőket pedig nem.
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27821382
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-18T11:27:07+02:00
2015-08-18T11:27:07+02:00
Glázser Bozsó
http://blog.hu/user/224925
<a href="http://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik?full_commentlist=1#c27819984" class="reply_nick_487954" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27819984 );">@Mr. Waszabi</a>: Teljes mértékben egyetértek minden szavaddal ... :)
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27820716
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-18T10:14:31+02:00
2015-08-18T10:14:31+02:00
vélemény74
http://blog.hu/user/999150
Ebből a cikkből csak azt nem tudtam meg ami a címe: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? <br />
Azt megtudtam, hogy a cikk írója annak tartja magát, de az ellenkező nem véleménye nem tisztán kivehető.
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27819984
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-18T08:39:50+02:00
2015-08-18T08:39:50+02:00
Mr. Waszabi
http://blog.hu/user/487954
Még egy apróság. Amikor a nő vagy férfi kikerül egy kapcsolatból, akkor átmenetileg kénytelen betölteni a másik nem bizonyos privilégiumait is. Muszáj. De, ez nem jelenti azt, hogy a másik nem szerepébe illő dolgokkal pont olyan könnyedén birkózik meg, mint a sajátjaival. Ez pedig tartósan olyan területekről von el erőforrásokat, amik az ő autentikus szerepéhez tartoznak - azaz, mulasztani fog, ami ritkán eredményez boldog, kiegyensúlyozott életet. Idő után felőrli az embert az erőlködés - akár nő, akár férfi. Ha működhetne teljes funkcionalitással egyedül is, akkor nem volna szüksége egyiknek a másikra.
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27819936
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-18T08:30:23+02:00
2015-08-18T08:30:23+02:00
Mr. Waszabi
http://blog.hu/user/487954
Szerintem figyelmen kívül hagysz pár igen fontos apróságot. Egy ezek közül, hogy nem Makrancos Kata dönti el, hogy Petrucchio-t érdekli-e. Hanem fordítva, Petrucchio látja meg benne a kihívást, a lényeget, ami vonzóvá teszi őt számára, vagy sem. Igen, a nő dönt - de a férfi választ :)
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27819882
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-18T08:20:22+02:00
2015-08-18T08:20:22+02:00
Mr. Waszabi
http://blog.hu/user/487954
A dolog akkor működhet - lejön már az első randin, hogy igen vagy nem -, ha erősségeik egymást egészítik ki. A kulcs már a címben megvan: nőhöz férfi kell és fordítva. Az a nő, aki férfias szerepeket tesz magáévá, kizárólagosan, azaz nem hagy helyet férfinak életében, annak nincs szüksége férfira. És aki ilyen, az ki is fogja nyilvánítani az első adandó alkalommal, akaratától függetlenül. Fordított szereposztásban is így van, az se jó, ha a férfi nem hagyja meg remélt párjának a szükséges helyet. Elég egy beszélgetés, és kiderül, hogyan gondolkodik a másik fél a kapcsolatról. Az ilyen embereknek dolgozniuk kell még az önismeretükön - mivel, aki nincs a helyén agyban-lélekben, az nem lehet ideális partner és nem képes az áhított boldog kapcsolat megvalósítására sem. Kölcsönösség a kulcsszó ugyanis - egyik fél sem a másik meghosszabbítása, hanem önálló, egész ember, a maga kvalitásaival, képességeivel, amik nem arra valók, hogy a másik rabszolgája, eszköze legyen annak vélt céljai eléréséhez. Az ilyen ember inkább fusson még egy kört önmagával.
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27819754
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-18T07:46:51+02:00
2015-08-18T07:46:51+02:00
Irbisz
http://blog.hu/user/16367
"Mindent összevéve, KEDVES FÉRFIAK, mi erős nők is vágyunk a romantikára, a virágra, a vacsorákra…és igenis szeretnénk törékeny, finom nők maradni, amíg csak világ a világ."<br />
<br />
egy resze egesz biztos ilyen az erös nöknek, mas resze viszont nem, biztos nem kis kihivas rajönni, ki melyik kategoriaba tartozik :)
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27819726
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-18T07:38:45+02:00
2015-08-18T07:38:45+02:00
Exploiter
http://blog.hu/user/463166
Szerintem megoldható a dolog. Sose volt olyan nő mellettem, akinek lépten nyomon irányítani kellett volna az életét, ilyen helyett inkább vettem volna egy kutyát.<br />
Az pedig jó meglátás, hogy kívülről minél erősebbnek mutatja magát egy nő, annál nagyobb szüksége van rá, hogy gyenge lehessen. Irányítani persze mindíg akar, az okos ember pedig tudja, hogy mikor és miben engedhet neki. Senki se mondta soha, hogy egy másik emberrel élni magától értetődően egyszerű.<br />
De az is igaz, hogy pénzben/státusban szeretnek fölfelé lőni, hát ez egy ilyen világ.
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27819688
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-18T07:22:29+02:00
2015-08-18T07:22:29+02:00
Kaszáspók
http://blog.hu/user/352415
Normális férfi a normális nőket szereti. Ez azt jelenti, hogy egy nő ne akarjon mindenáron pöcsöt növeszteni, ne vegyen fel férfias attitűdöket, mert a férfi számára az taszító. A nemek jellegét a Jóisten megteremtette, csakúgy mint a genitáliákat. Tartsa magát mindenki ehhez.
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27819620
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-18T06:58:08+02:00
2015-08-18T06:58:08+02:00
Nem tartom magam "domináns" férfinak, mivel van egy erősebb szintű kompromisszumkészségem és hajlandóságom, talán egy csipetnyivel több empátiám is, hogy az legyek. Főleg "erős" személyiségű barátnőim voltak (mivel fura mód szeretem az intelligens és életcéllal rendelkező lányokat), de hasonlóan a bevallottan gyámoltalan, biztonságra vágyó nőkre, ők is egyértelműen egy irányító férfit szerettek volna: aki mindig megmondja, mi lesz-hogy lesz, aki két percre nem érezheti rosszul magát (ha már elmész orvoshoz akkor hipochonder vagy), aki mindig irányt mutat és akire felnézhetnek. Idővel ez mind kibukott és természetesen bennem is van még fejlődési lehetőség (nem értem el a személyiségem zenitjét).<br />
<br />
Az viszont más tészta, hogy ezek az "erős" személyiségű lányok tényleg mikor és kivel lesznek boldogabbak, mivel azok a férfiak, akik náluk is erősebb karakterek, valószínűleg nem egy házisárkány szintű nővel szeretnék összekötni az életüket, hanem egy befolyásolható, dominálható Perszephonéval.
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27819576
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-18T06:34:13+02:00
2015-08-18T06:34:13+02:00
Senkit nem érdekel, hogy valamikor időszámításunk előtt ötezerben sérelem érte és most jaj, ő kívűl ilyen, de belül igazából meg olyan. Szarni az önsajnáltató gyíkokra, akár nők, akár férfiak, vannak megfelelő szakemberek/orvosok akik erre specializálódtak, tessék oda eljárni, mert nem ezzel akar foglalkozni a másik és nem azg kell elvárni a másiktól - ahogy ez az írás is mmegmondaj -, hogy pátyolgassa a másik lelki problémáit, hanem egyszerűen boldog akar lenni.<br />
Szóval orvos tubicáim, orvos a megoldás nem az a másik fél, aki társat keres.<br />
És nem egy lelkisérültet.<br />
<br />
Értem?
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27819556
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-18T06:25:02+02:00
2015-08-18T06:25:02+02:00
Bicepsz Elek77
http://blog.hu/user/664571
Vannak aktiv es passziv emberek. Az aktivak uraljak az utobbiakat. A passzivak nem vonzzak egymast, az aktivak viszont allandoan konfliktusban lesznek egymassal. Ennyi a dolog.
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27819462
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-18T02:09:42+02:00
2015-08-18T02:09:42+02:00
pervie but hot (törölt)
http://blog.hu/user/1025674
Erős nő az, aki elhiszi magáról.<br />
Ahogy fentebb endike nevű hozzászóló is írta, a társadalomistenbe vetett hit, a női előjogok, az állami intézmények védelme sok nővel elhiteti, hogy ők önállóak, mert egy kipárnázott feminista jóléti társadalomban megkeresik a maguk kis fizetését, tanulhattak stb. Nem véletlenül sokkal több az etatista, szocialista szavazó a nők közt.<br />
A nők hipergámok. Erősebb, magasabb státuszú partnert akarnak maguknak. Egy "erős" vagy magát ilyennek képzelő nő egyszerűen magasabbra teszi a mércét, még magasabb státuszú férfivel áll csak szóba. Végső soron az állam teremt meg a nőknek egy csomó dolgot, ezért a "legerősebb" nők az államba szerelmesek. Kvóták, feminizmus, egyetemi előnyök, nőknek jutó extra juttatások, szűrőprogramok, reklámok, tartásdíj, gyerekfelügyelet joga, asszonytartás megítélése, férfiak válási kifosztása, férfiak agresszív állatként, nők áldozatként kezelése. A nő számára az államnál magasabb státuszú szerető, eltartó nincs, ezért a mai férfi gyakorlatilag egy olyan versenytársat kapott a nőkért folyó versenyben, amit nem tud überelni. Ráadásul az ő adójából hozták létre. A nők szerelmesek az államba, aminek erőszakosságához, gazdagságához, gondoskodásához egy férfi sem tud felérni.<br />
A nők mindig összekeverik a határozottságot a bunkósággal, az asszerivitást az agresszivitással. Akár a saját viselkedésükről van szó, akár a férfiak viselkedésének megítéléséről.
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27819444
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-18T01:35:54+02:00
2015-08-18T01:35:54+02:00
quoththeravennevermore
http://blog.hu/user/397581
Az erős nő nem gyenge kislány, hanem védtelen kislány, és még van benne egy csomó olyan tulajdonság, ami miatt szükség van az erősség páncélzatára - mondjuk ambició nem egyszer ésszel párosulva, amivel a világban boldogulhat. Persze, mint mindennek, ennek is vannak gyenge hamisítványai. <br />
<br />
Néha, a saját rossz reflexei miatt túl határozottan vár el dolgokat (akár gyengédséget is), de ez inkább a saját kommunikációs problémája. Egyébként ha megvéded benne a gyenge kislányt, akkor anyatigrisként véd meg, ha bajban vagy (mondhatnád, hogy néha ez terhes, de nem igazán, mert egy igzán erős nő ezt ellenállhatatlanul csinálja, és közben férfiasságom sem sérül :-)
https://noikozpont.blog.hu/2015/08/17/miert_szeretik_a_ferfiak_az_eros_noket_ha_szeretik/full_commentlist/1#c27819334
Válasz erre: Miért szeretik a férfiak az erős nőket? ...ha szeretik...
2015-08-18T00:24:27+02:00
2015-08-18T00:24:27+02:00
endike
http://blog.hu/user/16700
szerintem erős nő az, aki nem hisz a Társadalomistenben<br />
eme írás alapján az írója erősen hisz a Társadalomistenben, ahogy az emberek 99.99%-a is, főleg a nők.