Nélkülözhetetlen női témák

Nélkülözhetetlen női témák

Hol is kezdődött a "fitness szerelem"?

Az álom valóra válik...

2015. július 20. - Rossi Judit

Köszönöm a sok pozitív visszajelzést az előző bejegyzésemhez. Ezek ráébresztettek arra, hogy írjak egy olyan témáról, amit nevezhetünk úgy is, hogy az én "gyermekem"...

Mint ahogy már írtam, van nekem egy csodálatos fitnesstermem, mindenféle sportolási lehetőséggel. Ez a szerelem, kb. 20 évvel ezelőtt kezdődött még az “előző életemben” Kazincbarcikán, ahol focistafeleségként éltem és dolgoztam. Kitaláltam, hogy nyitok egy női fitnesstermet, de akkor a sorsnak még más tervei voltak velem, és az álmom megvalósítására jó pár évet várnom kellett. 

Aztán elérkezett 2003. Akkor költöztem Kecskemétre, válás után, igazán még azt sem tudtam, hogy mihez is kezdjek az életemmel. Álláshírdetéseket böngészve találtam rá az akkor nyíló női fitnessteremre. Edzői végzettségem ugyan nem volt, de mivel mindig is része volt az életemnek a sport, gondoltam megpróbálom. Leendő főnökömmel, rögtön “egymásba szerettünk”. Az első állásinterjú alkalmával tudtam, hogy nála/vele fogok dolgozni. 

…és június hónapban - velem együtt - meg is nyílt Kecskemét első női fitnessterme, egy országos hálózat részeként. Már az első pillanattól kezdve úgy vetettem bele magam a munkába, mintha a saját termem csinálnám. Imádtam már akkor is, pedig “csak” alkalmazott voltam. Sokszor kaptam szabadkezet, kitalálhattam, változtathattam dolgokon - már amit a franchise megengedett. 1 év elteltével úgy éreztem, hogy eljött az ideje, hogy elvégezzem a testépítő-fitness edzői tanfolyamot. Erre azért volt szükség, mert, ugyan sokat megtanultam a szakmáról, de úgy gondoltam, hogy elengedhetetlen  edzői végzettséggel rendelkezni ahhoz, hogy hiteles legyél a vendégek szemében. 

Ahogy telt az idő, kezdtük kinőni a petőfivárosi családi házat, így 2006-ban beköltöztünk a belvárosba, egy 450 négyzetméteres épületbe. Egyre szerelmesebb lettem a munkámba, és mivel pasi nem volt az életemben, így a fitness töltötte ki minden időmet. Az emberek - munkatársak - az évek alatt folyamatosan cserélődtek mellettem, de én be voltam betonozva. Legalábbis akkor úgy gondoltam…

Aztán 2007. ősze nagy változást hozott az életembe. Így utólag már tudom, hogy mi, miért történt akkor velem. Munkahelyet váltottam, mert a sors terelt valami/ valaki felé…decemberben ismerkedtünk meg a volt párommal, az új munkahelyünkön. 

Ebben az időszakban jelent meg a Titok című könyv és a film. A brókercég vezetőjétől, ahol dolgoztunk, szintén nagyon sokat tanultunk a pozitív gondolkodásról. A Titok szerint nekünk nincs más dolgunk, csak kérni, hinni és fogadni. Mert ha kérésünket egész pontosan meghatározzuk, kérésünk teljesül, feltéve, ha elég erősen hisszük, hogy tényleg megkapjuk, amit kértünk. 

…és én akkor és ott elkezdtem teremteni…első lépésként megcsináltam a kívánságfalamat…

2008. márciusában felraktam egy fekete 3-as Mazda képét a falra. 1 hónappal később az apukám - aki akkor még a Mazdánál dolgozott - szólt, hogy lenne egy szép kis autó, igaz, hogy nem fekete, hanem piros. Beleültem és azonnal beleszerettem…az igazi álomautó és az enyém…

Aztán jött a fitness álom megvalósítása…akkor már tudtam, hogy merre kell, hogy vezessen az utam. Letöltöttem a netről egy fitnessterem képét, de nem találtam olyan képet, ami igazán tetszett volna, csak egy pesti teremét, ami szintén annak a hálózatnak volt a tagja, amiben én itt Kecskeméten dolgoztam anno. Júniusban hívott fel először a volt főnököm, hogy átvenném-e a fitness üzemeltetését. Tudtam, hogy nem történhet másként, de fogalmam nem volt, hogy hogy valósítom meg.

…és szeptemberben egy újabb álmom vált valóra…

20150720_110943.jpg

Azt, hogy van egy fitnesstermem 2 embernek köszönhetem, a volt főnökömnek, aki megadta a lehetőséget és a volt páromnak, aki megteremtette a feltételeket. Örökké hálás leszek mindkettőjüknek. Azt viszont, hogy most itt tartok, ahol, csak egyedül magamnak köszönhetem. Sokszor feladhattam volna, de nem tettem. Tudtam, hogy a helyemen vagyok.

Minden rajtunk múlik, az hogy kik vagyunk és hová szeretnénk eljutni.

Ma tízmilliószoros nap van, ami azért különleges, mert ezen a napon gondolataink, érzéseink és tetteink teremtő ereje tízmilliószor erősebben működik! Bármit is szeretnél, valóra válhat, ha elég erősen hiszel benne, nekem elhiheted…

A mai napon kerüld a negatív, lehúzó embereket és erősítsd meg a hitedet abban, hogy mint minden ember a földön: Te is megérdemled, hogy egészségben, bőségben és szeretetben élj…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://noikozpont.blog.hu/api/trackback/id/tr117641248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása