Nélkülözhetetlen női témák

CANDIDA diéta és MORA terápia

Gyógyulás, kicsit tudományosan...de hogyan?

2015. augusztus 03. - Rossi Judit

Először is a helyes hozzáállás megtalálásával. Hidd el, nekem sem volt könnyű, neked sem lesz az. Fontos megtanulnod néhány alapvető dolgot. A candida csakis akkor győzedelmeskedhet feletted, ha a szervezeted gyenge.

Az első és legfontosabb lelki békénk, nyugalmunk helyreállítása, hiszen minden innen indul ki. Azt mondják a betegségekre is, hogy elsősorban lelki eredetűek, csak aztán öltik magukra a fizikai felismerhetőség fátylát. Szóval, ha az ember stresszes, sokat melózik, akkor egy picit lejjebb kell adnia belőle. Ez - tapasztalataim szerint - nem jelent teljesítményromlást. Csak figyelj oda arra, amit csinálsz, csináld tiszta szívvel, de a munkát soha ne vidd haza. 

Ha lelkileg rendbe teszed magad, az már félsiker. A történet fizikai része jóval ördöngősebb, de viszonylag könnyen tanulható, ha elég akaraterővel rendelkezel, és gyógyulni akarsz. Még a legkilátástalanabb helyzetben lévő candidásoknak is 3 hónap elég a teljes gyógyulásra. 

11846319_904136586332688_674109158_n.jpg

Lássuk hogyan:

Erősítsd a bélflórádat, antibiotikumok helyett probiotikumokkal!

Állítsd helyre a vitaminháztartásod!

MORA terápia - heti 1 alkalommal, 30 perces kezelés, 10 héten keresztül.

Az emberi szervezet rezgéseinek mérésén alapul a Mora diagnosztika és terápia, mely a szervezet energetikáját harmonizálja azáltal, hogy a kóros rezgéseket kioltja s a szervezet öngyógyító mechanizmusát beindítja. A kezelés alatt a két kéz és a két láb elektróda segítségével állandó összeköttetésben áll a készülékkel, így a szervezet energetikai állapota a kezelés alatt folyamatosan látható.

Candida diéta: Mit ehetsz és mit nem… Az étrend betartása nehéz. Saját tapasztalatból mondom, hogy ez az egész legnehezebb eleme, de ha az ember beteg, akkor úgy gondolom, legyen ereje végigcsinálni. Ennek a diétának a legfőbb lényege, hogy mivel a candida gomba szénhidráttal táplálkozik, el kell hagyni minden olyan ételt, ami cukrot tartalmaz. A gyümölcscukrokat és a különböző édesítőket is, mivel ezekben is található fruktóz. Egyedül azok a termékek megengedettek, amik tejcukrot (laktózt) tartalmaznak, ugyanis, azt a szervezetben lévő gombák nem tudják lebontani, így táplálkozni sem tudnak belőle! Vigyázni kell a keményítő tartalmú ételekkel is, mint pl. a krumpli, a fehér rizs, a különböző tészták, és minden egyéb élelmiszerrel, ami legfőképpen fehérlisztből készül, mint a péktermékek. Fontos még, hogy sok ballasztanyagot fogyasszunk, mint pl. a különböző csírák, hajdina, natúr rizs, vagy egyéb korpamentes áruk. Ezek ugyanis, nagy segítséget nyújtanak a bélnyálkahártya tisztulásában, és megszabadítják a szervezetet a fölösleges, kártékony gombáktól is. 

Amit bátran megehetsz:

- minél több zöldség minden mennyiségben és egy pár gyümölcs: grapefruit, ananász, uborka, répa, spenót, spárga, brokkoli, vöröskáposzta, zöldpaprika, hagyma, paradicsom, retek, cékla, kelbimbó, fehérrépa, padlizsán, zeller, fejeskáposzta, petrezselyem, bab, borsó

- sovány húsok: halak, kagylók, hajdina, csírák, korpatermékek, joghurt, natúr rizs, tojás, hidegen sajtolt olajak

Amit tilos fogyasztanod:

- különböző szószok, mártások ( ketchup, majonéz, mustár, egyéb fűszeres szószok, mint pl. barbecue-szósz, szójaszósz, worchester-szósz) 

-  édességek, 

-  aszalt gyümölcsök, 

-  egyéb szójából készült termékek, 

-  saláta öntetek, 

-  sütőpor, élesztő, gombák, 

-  kefír, tejföl, sajtok,

-  alkohol,

-  fehérlisztes termékek: zsemle, kenyér, kifli, péksütemény

Végül ami mindennél fontosabb, és szigorúan betartandó a diéta alatt, hogy a napi minimum 2 l vízfogyasztásunk meglegyen! Legjobb az ásványvíz, de a csapvíz is megteszi. Vigyázzunk, hogy semmilyen cukros, édesített és más tartósítószerrel készült üdítőket, sport és energiaitalokat ne igyunk!

Miután a candida elcsendesedett, utána is fontos tartani a helyes étrendet. Úgy értem, utána módjával lehet gyümölcsöket vagy éppen hüvelyeseket fogyasztani, de a cukrot, lisztet, rizst és még a krumplit is igyekezzünk elkerülni. Cukorpótlóként az eritritolt javaslom, lisztpótlóként pedig bizonyos esetekben jól jön a zabkorpa, de ha ezt pénztárcánk nem engedi, akkor a rizsliszttel, vagy a teljeskiőrlésű lisztekkel próbálkozzunk, ami egyáltalán nem drága. Prézlit pedig a burgonypehellyel helyettesíthetjük.

Sport: A kiegyensúlyozott, nem túlhajszolt sportolás segít a szervezetből kiüríteni a méreganyagokat, és edzeni azt. Minimum napi 45 perc, vagy másnaponta 1,5 óra mozgást javaslok. Eddz annyit, amennyi megizzaszt, de nem merít ki ájulásig!

…és ami nagyon fontos, a harmónia, másokkal, és önmagaddal. Jutalmazz meg mindenkit egy mosollyal, meglátod, visszamosolyognak rád. Légy kedves, készséges! Ha valami idegesít, sose emészd rajta magad, inkább beszéld meg az illetővel!Ne bosszankodj, ne kiabálj, próbálj nyugodt maradni! Ami pedig a legfontosabb: higgy magadban! Higgy abban, hogy meg tudod csinálni!

Ha nekem sikerült, Neked is sikerülhet…

3 hónap alatt éhezés nélkül, teljesen átalakult a szervezetem, a testem. A narancsbőröm szinte eltűnt és nagyon jól érzem magam a bőrömben.

…és már csak egy valamire/valakire vágytam…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://noikozpont.blog.hu/api/trackback/id/tr987675624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.